[O1] Zmiana turbiny w AGR na zmienną geo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PeterK
    Classic
    • 2007
    • 14

    [O1] Zmiana turbiny w AGR na zmienną geo

    O3 jest belka, w G7 jest podobno wielowahacz.

    Chyba ze mamy RS-a 2.0TDI to mamy wielowahacz.
  • neox
    Drive
    • 2006
    • 65

    #2
    [O1] Zmiana turbiny w AGR na zmienną geo

    Witam,
    czy ktoś z was miał doświadczenie w zmianie sprężarki w silniku AGR na turbo ze zmienną geometrią np z ALH?

    Z tego co wiem to będzie po
    -EDC15V Sterownik od ALH/ASV oczywiście zmiana softu
    -N75
    -Zbiorniczek, ta kulka na podciśnienie
    -Downpipe do wydechu
    -Jakieś kolanka silikonowe do podłączenia IC

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Przewód ssący 1J0 129 654 L czyli rura między przepływką,a turbiną.
      W AGR ma mniejszą średnicę.

      Całość od turbiny do IC zostaje ta sama.

      Jednostki sterującej nie musisz zmieniać,wystarczy zmiana oprogramowania.
      Kilkadziesiąt cm.przewodu podciśnieniowego.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • admNelson
        Classic
        • 2013
        • 2

        #4
        Witam,

        Fajnie, ze pojawil sie ten post , zastanawiam sie nad tym samym.

        Moje pytanie to czy reszta zostaje ta sama? przeplywomierz? jak sterowana jest kierownica turbiny? to ten przewod podcisnieniowy o ktorym wspomina JanuszSz?

        Czy ktos z Krakowa i okolic z forum juz to robil? chcialbym zapytac jak auto jezdzi?

        Moze orientujecie sie ile kosztuje zmiana w ECU AGR zeby hulala turbina ze zmienna geometria?

        Ogolnie jakie moga byc koszty takiej imprezy?

        Z gory dzieki za odpowiedz

        Komentarz

        • gocek
          Ambiente
          • 2012
          • 103
          • Octavia III (5E3)
          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

          #5
          a opłaca się taki zabieg może odrazu większe turbo wsadzić z ASZ i wtryski 0,216?? kiedyś tez sie nad tym zastanawiałem w mojej IBIZIE AGR, miałem wsadzone wtryski z 110 i po programie wyszło 128KM/280Nm i było ok przez jakiś czas, AGR ma jeden duży plus w/g mnie brak zmiennej geometrii!!

          pozdrawiam

          Komentarz

          • neox
            Drive
            • 2006
            • 65

            #6
            Będzie turbo ASZ lub ARL i większe wtryski ale pytam o kwestię zmiany sterowania na VNT

            Komentarz

            • admNelson
              Classic
              • 2013
              • 2

              #7
              A ja skromniej celuje - wtryski 216 , turbo AFN, AHF, ASV, AVG , program i 140 -150 km - myslicie ze da rade ?

              Turbo ASZ, ARL to od razu FMIC, nowy kolektor itd - czy sie moze myle i mozna zalozyc ASZ,ARL do AGR bez wiekszych przerobek?

              Komentarz

              • dzony
                Ambiente
                • 2005
                • 111

                #8
                coś w temacie:
                "urodzilem się z kierownicą w dłoni i ołowianą stopą" ;]

                176Km 343Nm
                hamulce 312mm przód i 256mm tył

                Komentarz

                • andru123
                  Elegance
                  • 2010
                  • 783
                  • Toyota
                  • ATF 2.0 MPI 120 KM

                  #9
                  moim zdanie lepiej wgrać dobrze zrobiony program , turbina z AGR prawie niezniszczalna jest

                  ja w swojej poprzedniej mialem wgrany program cos ok 120 KM i pięknie jeździła
                  można było nawet więcej , ale niestey z tyłu bębny .....
                  a jak wiemy nie sztuką jest rozpędzić auto , sztuką jest je wyhamować
                  jest O1 RS 1.8T XENON
                  była O1 1.9 TDI AGR

                  Komentarz

                  • neox
                    Drive
                    • 2006
                    • 65

                    #10
                    Wszystko fajnie ale robicie off topa. Moje turbo ma juz przejechane 260 tyś i chce wymienić na coś większego bo boję się już z tym jeździć w dalsze trasy. A pomimo wywalonej odmy jest olej w dolocie....

                    Komentarz

                    • spanky
                      Drive
                      • 2008
                      • 79

                      #11
                      Zamieszczone przez neox
                      Będzie turbo ASZ lub ARL i większe wtryski ale pytam o kwestię zmiany sterowania na VNT
                      sterownik zostaw w spokoju ... tylko soft trzeba zmienic ...
                      www.edc-tuning.pl
                      Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
                      https://www.facebook.com/edctuning

                      Komentarz

                      • Mariusz 46
                        Classic
                        • 2014
                        • 17

                        #12
                        Moje AGR też pięknie jeździ ma fajny program od chłopaków z V tech turbo 300 tys.lekko słychać sowe ale taki urok niezniszczalnej pompki i czasem pasaciki z czerwonym di mają nie lada zagadkę czym napędzana jest moja furka :shock:

                        Komentarz

                        Pracuję...